piątek, 2 grudnia 2016

Pomysły na prezenty mikołajkowe!

Hej wszystkim!Już niedługo Mikołajki :) .Cieszycie się ? Bo ja bardzo.Chcecie podarować komuś prezent z którego będzie naprawdę zadowolony,ale nie macie pomysłu?To zapraszam do przeczytania tego postu!

Na razie przygotowałam tylko pomysły na prezenty mikołajkowe,ale w następnym poście zrobię DIY  

-Cieplutkie,świąteczne skarpetki
Są one doskonałym prezentem dla tych,którym marzną stopy,lub uwielbiają świąteczne wzory !



Sweet X-Mass Skarpetki Many Mornings DaWanda 20,00 zł


http://pl.dawanda.com/product/108579027-sweet-x-mass-skarpetki-many-mornings

-Słodycze ! :) Tak wiem to rzecz oczywista,ale ja znalazłam dla was wyjątkową czekoladę,która na pewno przypadnie do gustu dzieciom.


Czekolada personalizowana MEGA BATON (na stronie internetowej można napisać imię jakie się chce i dodatkowy tekst!) 
crazyshop.pl 29 zł (przyznam,że jak na czekoladę to dosyć dużo,ale jest to wyjątkowa czekolada,po za tym czego się nie robi,aby kogoś uszczęśliwić ? ) 

http://www.crazyshop.pl/prod_19443_czekolada-personalizowana-mega-baton


-Skarbonka :) Ten prezent jest dla tych,którym jest zawsze ciężko zaoszczędzić pieniądze i od razu je wydają...Do takiej skarbonki na pewno każdy włożył by pieniążka.Po za tym dodatkowym prezentem może być zawartość skarbonki $ ! 


Personalizowana skarbonka PIERWSZE OSZCZĘDNOŚCI (tak jak w przypadku czekolady tekst znajdujący się na skarbonce można zmienić!)
      crazyshop.pl 49,00 zł

http://www.crazyshop.pl/prod_41243_personalizowana-skarbonka-pierwsze-oszczednosci

-Przepiśnik :) Jest to idealny prezent dla mamy,babci lub kogoś innego z waszej rodziny lubiące gotować ! 


Personalizowany przepiśnik KUCHENNE REWOLUCJE (tekst można zmienić,a co najlepsze można również wybrać własne zdjęcie,może to być kolaż zdj. świątecznych waszych z osobą ,której dajecie ten prezent ,zdj. jakiejś potrawy jakie tylko chcecie ! ) 
   crazyshop.pl 44,90 zł 

http://www.crazyshop.pl/prod_41350_personalizowany-przepisnik-kuchenne-rewolucje

-Sól do kąpieli ! Możecie ją podarować koleżance,mamie,babci cioci ... Na pewno będą zadowolonego z takiego prezentu :) 


Personalizowana sól do kąpieli ŚWIĄTECZNY RELAKS (tekst można zmienić) 
crazyshop.pl 24,90 zł  

http://www.crazyshop.pl/prod_49504_personalizowana-sol-do-kapieli-swiateczny-relaks


Mam nadzieję,że pomysły na prezenty mikołajkowe wam się spodobały.Ja pokazałam wam tylko gdzie możecie dostać takie rzeczy.Oczywiście np. skarpety możecie kupić w jakimś stacjonarnym sklepie.To są tylko moje propozycje.Jeśli jakaś z nich wam się spodobała to koniecznie napiszcie w komentarzach! A jeżeli jesteście ciekawi jakie jeszcze prezenty można sprawić waszym bliskim odwiedźcie stronę : crazyshop.pl ,ja tam znalazłam naprawdę fajne i pomysłowe prezenty.Gdym ja dostała ,któryś z tych podarunków to byłabym bardzo szczęśliwa.Napiszcie też jeśli zakupiliście jakąś z tych prezentów :) Życzę wam wesołych mikołajek ,aby wy i osoby,którym sprawiliście prezent byli zadowoleni ! 

Cześć ! 
Ada 









3 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością jest to okres wzmożonego kupowania prezentów i ja również jestem zdania, że warto jest wiedzieć komu jaki prezent wręczyć. Bardzo fajnym miejscem jest sklep https://zamowprezent.pl/ gdyż na pewno w nim znajdziemy prezenty dopasowane do okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń