sobota, 26 listopada 2016

10 faktów o Adzie !

Hej wszystkim!Postanowiłam,że dodam posta o 10 faktach o mnie,abyśmy mogli się lepiej poznać :)Zapraszam!

1.Nazywam się Ada Cieszykowska.

2.Mam 13 lat.

3.Moim marzeniem jest zostać w przyszłości projektantką mody i otworzyć własny dom mody w Mediolanie !

4.Kocham,kocham,kocham,kocham zwierzaki w szczególności pieski <3

5.Moje ulubione kolory to fioletowy,zielony i różowy.

6.Nie mam określonego stylu jeśli chodzi o ubieranie się.Lubię ubierać się rockowo,dziewczęco,na luzie ...to zależy co mi się podoba :)

7.Moim ulubionym serialem jest Violetta!!!Kocham go <3

8.Jak pewnie zauważyliście uwielbiam modę !

9.Jestem dosyć niska,jak na mój wiek biorąc pod uwagę jakie wzrostu są moje koleżanki :(

10.Moją ulubioną piosenkarką,a zarazem aktorką jest Martina Stoessel !

I to tyle na razie przygotowałam tylko 10 faktów,ale jeśli będziecie chcieli się dowiedzieć o mnie więcej to koniecznie napiszcie w komentarzu,a ja zrobię kolejne 10 faktów o mnie lub więcej.To zależy od was :)
Cześć!
Ada (kiedyś znajdę se jakiś fajny pseudonim,ale jeszcze nie teraz) #brakweny :(



P.S. Tak to ja,możecie hejtować :) 


0 komentarze:

Prześlij komentarz