sobota, 26 listopada 2016

Kurtki!

Hej wszystkim!Dzisiaj przygotowałam dla was posta o kurtkach,które są modne tej jesieni/zimy :) Pewnie większość z was wie o jakie mi chodzi,ponieważ są one teraz bardzo popularne.Nie dziwię się,mi też się bardzo podobają.Były one modne rok temu,chyba 2 lata temu aczkolwiek nie jestem pewna...Mają dwie podstawowe cechy,które powinna mieć każda kurtka.Są śliczne i cieplutki!Ja niestety nie mam tej kurtki :( Dwa lata temu kupiłam taką kremową,pikowaną kurtkę,która była na mnie trochę za duża i teraz jest na mnie akurat i nwm jak będzie za rok,ale sądzę,że w następną zimę zaopatrzę się w nową kurtkę.Kto wie może w taką,a może jakaś inna będzie modna? :) 




Znalazłam gdzie możecie kupić takie kurtki.Zobaczcie : 

H&M 279.00 zł (dostępna w różnych kolorach) 



C&A 299.00 zł 



CROOP 189.99 zł (moim zdaniem tą najbardziej opłaca się kupić!)

Reserved 349.99 zł 

Mam nadzieję,że post wam się spodobał i te parki przypadły wam do gustu :) 
Cześć ! 
Ada (niedługo znajdę jakiś fajny pseudonim,taaa) 



0 komentarze:

Prześlij komentarz