niedziela, 27 listopada 2016

10 piosenek na jesienne wieczory !

Hej wszystkim!Napisałam już posta o filmach na jesienne wieczory,a Ann o książkach.Pewnie jest taka grupa osób,która jesienne wieczory spędza słuchając muzyki.Może to być muzyka raczej taka spokojna lub szalona ;) Każdy ma inny gust.Postarałam się wam dogodzić i przygotowałam trochę takich i takich.Jeżeli macie do polecenia jakąś piosenkę to koniecznie napiszcie w komentarzu.A teraz zapraszam was do zobaczenia 10 piosenek,które moim zdaniem są naprawdę fajne : 1.Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez) 2.Andra - Why 3.Justin Bieber - Love Yourself (ostatnio moja ulubiona piosenka) (wiem,że dużo osób nie lubi Justina ale proszę nie hejtujcie,nie jest to mój ulubiony piosenkarz ale uważam,że ma fajne piosenki i uszanujcie to) 4.Maroon 5 - Don't Wanna Know 5.Sia - The Greatest 6.Ariana Grande - Dangerous Woman (uwielbiam tą piosenkę <3 ) 7.Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ) (świetna piosenka,polecam) 8.Terror Jr - 3 Strikes (MEGA) 9.Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna 10.Lukas Graham - 7 Years Mam nadzieję,że piosenki,które wam zaprezentowałam spodobają się i chętnie będziecie ich słuchać.Jeśli choć jedna piosenka przypadła wam do gustu to napiszcie w komentarzu :) Cześć! Ada (już niedługo pod pseudonimem :D )

1 komentarz:

  1. ale masz "wyszukany" gust...prymitywne radiowe piosenki których słuchał każdy gimbus kiedy były popularne

    OdpowiedzUsuń