sobota, 19 listopada 2016

Nowy blog

                                                      
Hej wszystkim! Na początek kilka słów o nas:

Ada : Nazywam się Ada Cieszykowska.Mam 13 lat.Od zawsze kochałam modę i nie wyobrażam sobie życia bez niej.Chcę wiązać swoją przyszłość właśnie z modą.Moim marzeniem jest zostać projektantką mody.Na bloga będę dodawała wszystko co związane z modą,urodą,każde nowości, ciekawostki oraz rzeczy zupełnie nie związane z ubieraniem się.Kilka razy już zakładałam bloga i nie wypaliło,mam nadzieję,że teraz się uda!Moi znajomi twierdzą,że jestem walnięta,ale co tam :) Chce wam przekazać pozytywną energię!Może dzięki mnie zainspirujecie się,poznacie świat mody ?

Ania : HEJKA kurczaki jestem Ann (Ania Rogalska).Mam 13 lat.. Lubię jedzenie hehehe he he!Moją pasją jest także uprawianie sportu.Koffam czekoladę z orzechami i mojego kotełka. Psy są wkurzające. Legolas to mój monsz! Jest już zajęty! Ubóstwiam wręcz zimowe wieczory pod kocykiem z kakałkiem i zajebistą książką. Na bloga będę dodawała rzeczy związane z książkami,fantastyką,gotowaniem i wiele ,wiele innych nie będziecie się ze mną nudzić! To tyle na mój temat.!


Nasze posty nie będą wspólne,ponieważ różnimy sie i każda z nas chce je dodawać o czym innym.Mamy nadzieję,że nasz blog wam sie spodoba.Tak jak w nazwie będzie na nim : WSZYSTKO I NIC!Bawcie się dobrze !


Cześć !

Ada (nie ustaliła jeszcze pseudonimu :) ) i Ania (Ann)

0 komentarze:

Prześlij komentarz