czwartek, 24 listopada 2016

Dieta? Trening?

Hej wszystkim! Ten post przeznaczony jest dla osób,które chcą schudnąć,a nie mają do tego motywacji.Szczerze mówiąc ja tak miałam wiele razy  :)...W końcu grunt to dobra motywacja!Co dzień myślicie :jutro przejdę na dietę!Taaa,wszyscy wiemy jak będzie naprawdę.Więc przygotowałam dla was listę kilku fajnych aplikacji do ćwiczeń itp.Zapraszam!

1.Endomondo 
Jest to aplikacja,która ma bardzo dużo funkcji,jeśli chodzi o ćwiczenie.Można mierzyć czas trwania treningu,ile spaliliśmy kalorii,ile przebiegliśmy,przejechaliśmy kilometrów.Kolejną z funkcji tej aplikacji jest wybranie dyscypliny sportu,którą będziecie wykonywać np.bieg,pajacyki,jazda na rowerze... i wiele,wiele innych.Mam tą apkę  na telefonie i dobrze mi służy!






2. 7 Weeks
Jest to aplikacja,która pozwoli nam pozbyć się jakiegoś nawyku.Na przykład jedzenie słodyczy lu fast-foodów.Jeśli nam się udało – skreślamy dzień krzyżykiem. Jeżeli nam się nie udało i zjedliśmy coś słodkiego – dzień będzie oznaczony kółeczkiem.Jest bardzo motywująca !






3.Workout Trainer
Aplikacja ta zawiera wiele,wiele ćwiczeń pokazywane krok po kroku przez trenerów. Dodatkową motywacją są ich komentarze.Możesz wybrać cel np. zrzucenie wagi,lepsze wyniki w bieganiu lub praktykowanie jogi!






4.Nike Training Club 
Ta aplikacja ma funkcję tworzenia własnych zestawów ćwiczeń !Można skorzystać również z gotowych planów.Można w niej zmienić muzykę oraz śledzić swoje postępy.Jest naprawdę świetna.







5.Virtuagym Fitness Home & Gym
Aplikacja ta pokazuje ćwiczenia w formie 3D.Nadaje się ona zarówno do ćwiczeń w domu lub na siłowni.Jest genialna!




Mam nadzieję ,że aplikację które wam pokazałam pomogą wam w utrzymaniu diety :)
Cześć!
Ada (nie ma jeszcze pseudonimu)















2 komentarze:

  1. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście aktywność fizyczna jest także wskazana przy diecie i wtedy efekt może nas samych przeskoczyć. Warto moim zdaniem również zapoznać się z https://jakszef.pl/wlasciwie-dobrana-dieta-nie-oznacza-wyrzeczen-sprawdz-jak-jesc-zeby-schudnac/ gdzie fajnie opisano zalety dobrania właściwej diety.

    OdpowiedzUsuń